1). Jeriko Khualbuk din leh enkawl : Pi B.Sangkhumi hi Jeriko Khualbuk , Mizorama hmeichhe De-addiction Centre hmasaber kum 1990 a din tu zingah telin Managing Board ah Chairman ni mek a ni. Govt of India ah he Project buaipuitu a ni.
2). Hmangaihte Run din: Pi B.Sangkhumi rawtnain MHIP hnuaiah ‘Hmangaihte Run’ June 21, 2004 ah din ani .Managing Board ah Chairman ani. President anih term khatna (2005- 07)ah Adoption Agency recognition nen naupang 13 adoption pek a ni.
3) Pi B.Sangkhumi hian kum 1995 atangin MHIP Gen Hqrs a zawm a, President MHIP Gen .Hqrs ah term thum thlan a ni. A kaihhruaiin ‘Women Empowerment’ hi kum 18 azawnin MHIP KUMPUAN’ atan hman a ni.
4) MHIP Day State Holiday: Pi B.Sangkhumi hova MHIP in ngawrh taka an ngenna avangin kum 2006 atangin MHIP Day, July 6 chu Mizoram Sawrkar in ‘State Holiday’ah a puang ta a ni.
5) Technical Selection Rules thar siam :’The Mizoram Higher Tech Selection Rules 1999’(Written exam) MBSE Syllabus behchhana asiam chu Sawrkarin apawma, hman nghal ani.MBSE syllabus avangin zokhua azirten MBBS,BDS an zir theita a, MBSE Syllabus hman avangin ,Mizoramah School thahnem tak a ding thar ta a ni.
6) World Bank Project : Pi B.Sangkhumi, Project Director kaihhruaiin heng Project pathum hi siamin Rs 35 crores hmuh a ni –
(i)Women Polytechnic Complex
(iii)Const of Tech Directorate Buildng,Aizawl
7) 'Women Hockey Tournament’ (2006-07) MHIP Hqrs. leh Mizoram Sports Council in a buatsaih a, District tin ah MHIP Sub-Hqrs.-ten District Championship Tournament neiin April 3 & 4, 2007-ah Final Competition Aizawl ah khelh ani. Heng atang hian player tha hmuhchhuakin , a thente chu International Level atana thlan an ni .
1) She received ‘A CERTIFICATE OF STANDING FIRST’ in All India Essay Writing Competition in English (for College Students ) on the Subject of “Religion according to Swami Vivekananda” in 1969 from Institute of Social Educati on and Recreation, Ramkrishna Mission Ashrama, West Bengal
2) She was awarded PADMA SHRI IN SOCIAL WORK in 2021 (First Mizo Woman awarded Padma Shri in Social Work)
She represent Assam State in the ‘International Youth Seminar’during 4th-30th January, 1970 ( 50 delegades from India and 50 from foreign countries.) organized for closing Gandhi Centenary Celebrations in India .Delegades visited all important historical places connected with Gandhijis works and teachings in the whole country.